недеља, 22. март 2020.


KORONTIN VI

Tata, meni se kaki

Ja se zovem Stefan i idem u prvi razred a tata me zove Kako Ste, Stefane, jer je njemu to dobra fora i stalno kad izađe iz stana i kad se vrati on uđe i kaže: Kako STE, Stefane, a, kako STE, je l kapiraš, tebi je ime Stefan a može da se kaže STE kao kako STE, pa ti to pola bude ime a pola ti je pitanje, je l kapiraš, hohohoho, a, reci koja dobra fora, a, kapiraš, to ja kao tebi persiram a u stvari ti ne persiram nego kao dobra je fora, a, je l da, Slavice, reci, a Slavica mu rekne, Daaaaaj, Stevane, pa svaki dan istu foru prosipaš, udavi dete, pusti ga malo, ne smaraj, si kupio nešto?
Onda joj on kaže: Kupio sam! I digne desnu ruku u pesnicu, ko neki spomenik, i kaže: ta-daaaam! Pa šta si kupio? Kupio sam ti kitu cveća, al cveće uginulo i ostala samo kita hahahahaharljrhljrhhhrrljkrljkljkjklj i tu se tolko zakašlje da ga mama udari po leđima i kaže mu: Aman, čoveče, crći ćeš, a on onda drekne ŠTA SE UDARAŠ?! Šta me biješ pred detetom, e si ti normalna, šta će mali da mi kaže kad poraaaasteee, aaaahahahahakrljkrljkrljkhkhkhahaahahaha, je l kakhkkakhkapiraš – MALI KAD PORAAASTEEEE, i onda legne na krevet i počne se smeje ko lud na brašno, a mama i ja ga gledamo ko budalu pošto to ništa nije smešno.
Joooj, pa ja se upišo! Slavice, ja se upišo od smeja, majke mi! Gle, suze mi pošle od smeja, kaaaaakooo ti, bre, nije smešno, pa smešno je!
Meni nije smešno. Nije mi smešno zato što nije smešno i što ne mogu u školu nego moram u sobu d učim pa me on sve čuje kad ja upalim kompjuter il telefon i čuje se nastavnica, a on čuje nastavnicu i počne da dobacuje nastavnici: ALOOOO, BRE, NIJE TO TAKO, NISMO MI TO TAKO UČILI, a mama onda zatvori vrata i kaže mu, čujem je, kaže mu: Stevane, oladi malo, vidiš da si prso od karantina, a on joj onda kaže: Prso ti tata, moro sam d idem da mu kupim leba i mleko, ne daju mu d izlazi, zaključan u stanu ko kanarinac, i on i ona tvoja majka, hahaha, ko kanarinci, kapiraš, mogu samo na terasu d izlaze, al sve te jebalo išo sam na sedmi sprat lift im ne radi, to su tačno oni namerno isključili samo da ja planinarim po Novom Beogradu, auf, daj jedno pivo dok ovom ne prođe čas. I NEMOJ DA ZABUŠAVAŠ POSLE ĆU TE PROPITUJEM!
Moj tata je dobar i nije strog samo se malo dere i misli da je duhovit pa moramo da ga slušamo kad je tako duhovit, al dobro je to što je sad karantin i što ne mogu da mu dođu onaj Sima i Spale što se stalno zezaju po stanu i gledaju fudbal i samo se smeju na glupe fore i mene propituju, a, je l ga šiljiš, a, je l imaš neku, a, kaži čika Spaletu, a onda tata kaže, Ajde, kaži čika Simi je l ti ladno zimi hahahaha, braaateeeee, pa ovo ni Minimaks ne bi ovu foru smislio, a, Spale, šta kažeš, a? I onda oni počnu se smeju ko blesavi i onda tata nastavi: Kaži čika Spaletu, je l ti vršnjak u naletu?! Prsnu od smeha, a ja ih gledam ko tupan i ne znam šta da im kažem.
Sad kad izađem iz sobe on će da ima da me pita kako je bilo u školi, kurčić te boli, a, jesi dobio nekog keca, a, kaži, ljubim ti učiteljicu, kaži, je l bila neka ocena, a ja ću da mu kažem, Tata, izvini, moram da kakim, pustila me učiteljica.

Нема коментара:

Постави коментар