четвртак, 19. март 2020.


KORANTIN 1

Tata je reko da mu ne treba ništa samo pivo da mu kupimo on je kupio toalet papir mož da seremo kolko oćemo ohohoho se zagrcnuo kolko se tako smejo i reko mi d idem u sobu.
Ja sam otišo u sobu pošto mi je on reko a čuo sam da je reko mami da mu donese pivo d ubije vreme i viruse i šta je ovo što nema nikakav fudbal na televiziji jebo im on mater svima šta su se usrali Ženo, čuvaj taj toalet papir viš da su se svi usrali ohohohoho opet se tako smejo i onda je vikno A ti, mali, ti d uzmeš da učiš i da ne pipaš taj telefon da ti ga ja ne pipnem pesnicama ohohoho.
Moj tata nije duhovit al misli da jeste. Nije meni ja ne mislim da jeste. Ja idem u prvi razred i ne idem u školu. Nama je škola na kompjuteru i na televiziji i na telefonu zavisi ko se kako snađe i moramo da učimo tako.
Tako je zato što je uveden karantin zbog korone i to je korantin ohohoho kaže moj tata i smeje se zbog toga što je izmislio tu reč i nama je svima dosadan.
Mi smo svi mama tata i ja i to nas je troje. Porodica. Tata kad je u kući samo pije i mama kaže da ne radi ništa ne ide na ulicu da vozi a mama radi i ćuti. Ona ide na poso i radi al sad ne ide jer je korantin ohohoho i sad svi sedimo kući al mama kaže da se kaže kod kuće i ja imam svoju sobu i ne moram da slušam tatu kad se smeje ohohoho na svoje fazone al kad kaže Mali, otvori vrata da ti ih ja ne otvorim ja ih otvorim da ih on ne otvori jer posle hoće i da me bije što ga ne poslušam i otvorim vrata. Da on vidi šta ja tu radim.
Ja moram da ih slušam, i mamu i tatu, zato što su mi roditelji a moram da slušam i vesti pošto tata to pusti do daske i onda se dere sa njima i svađa se i svašta ih psuje i ja moram to da slušam i znam bolje sve psovke nego tablicu množenja i znam ko nam je sve ovo napravio i vidim šta nam rade pošto tata stalno viče je l vidiš šta nam rade i tako je jednom viknuo PA JE L TI VIDIŠ ŠTA NAM RADE i mama mu je rekla Vidim i on je reko VIDIŠ TI MOJ sramota me sad da kažem šta je videla i onda mu je ona rekla Stevane, nemoj da psuješ pred malim a on je onda reko Šta mali kako mali je l ti vidiš kolki je a je l ga šiljiš malo ohohohoho i ja sam onda sagnuo glavu i to vam je samo jedna primer kakav je on i kakva je ona i kakav sam sa njima ja.
Sad smo drugi dan u korontinu ohohohoho i samo gledamo kako tata pije pivo i mazi stomak i ne da mi da idem napolje da se igram sa drugarima i kaže mi šta ima da ideš je l vidiš kako je stanje i šta ima da ideš kad i ovde moš da nabiješ glavu u taj telefon nabijem ti ga majci takvom jebo vas telefon ja to nisam imo kad sam išo u školu pa šta mi fali ni zauške nisam imo ni boginje ništa bre nisam imo ništa samo čist vazduh i lopta pa udri po napolji ceo dan a vi ko neki ko neki ko neki mali kreteni samo slinite i kenjkate uzmi pivo pa da vidiš kako sve ode odma ko rukom a mama mu je rekla da ne smeju mala deca da piju pivo i pusti, Stevane, dete da uči sad mu počinje čas a on je samo prevrno očima i reko Ooooo jebem te, živote, pa ja sam peške išo u školu deset kilometara a ova deca danas to sve metiljavo ni u školu ne idu samo sede i bulje u ekran i ni kurcem ne mrdaju a mama mu je rekla Stevane, ne psuj, počo je čas!
Počo je policijski čas posle tog časa i eto. Nema niko napolje.

Нема коментара:

Постави коментар