уторак, 21. април 2020.

Tata Me Izoliro Skroz



TATA ME IZOLIRO SKROZ


Tata me izoliro. Sa izolir trakom skroz. I ruke i noge i usta. Davo mi da jedem na slamku, zato sam bio izoliran i nisam piso. Posle mi odlepio sve i sad mogu da jedem ko čovek mada nisam čovek nego dete a moj tata je čovek i on je odlepio skroz al nije odlepio mene nego je on odlepio skroz, a i odlepio je i mene, al to je neko drugo odlepljivanje, a njegovo odlepljivanje je njegovo. On je odlepio onako.
Mama mu je rekla, Crni Stevane, pa što si vezao dete, čoveče božiji, si ti normalan, šta radiš to, a on joj je reko, To nije dete, to je kreten, i tako sam ja bio izolovan pet dana sa izolir trakom. Posle kad mi sklonio izolir traku sve mi bridelo, a usta mi bila ovolika. Ko da sam neka pevačica.
A sve je počelo tako što sam ja pevo kad je bio karantin i policijski čas i sve to i meni je bilo dosadno i ja sam počo da pevam. Nešto, ne znam ni sam sad šta. Neku glupu pesmu, al tako mi došlo. Onda je tata došo i dreknuo, NEMOJ DA MI TU PEVAŠ JE L VIDIŠ KAKVA JE SITUACIJA, a mama mu je rekla, Pusti, Stevane, neka ga, nek peva dete, nije niko umro… Jes, kurac moj nije, viš da umiru ljudi svakog dana, a on mi tu peva ko da ima talenat, nema on talenat, sav je na tebe, hahaha, ala sam te zajebao!
Meni ništa nije bilo jasno, al bilo mi je jasno da ne smem da pevam da me on opeva, jer mi je reko AKO TE JA OPEVAM IMA U NARODNU PESMU DA UĐEŠ aj sad idi u sobu da učiš bolje se vataj matematike a ja idem da ti mamu malo vatam hahaha, Slavice, gde si, Slavice, moja lavice, a mama mu je viknula, Daj, Stevane, čuće te neko…
Ja ih nisam čuo pošto sam bio u svojoj sobi, ali pošto mi je prozor bio otvoren ja sam čuo neko kuče kako laje i kako se dere i kako je dosadno i samo je lajalo ko konj i nisam mogo da učim i onda sam stao na prozor i reko sam mu AV AV AV AV KEV KEV KEV AAAV AAAV GRRRR i tako sam ga imitiro i nerviro ga pošto je ono mene nerviralo što se tako dere jer ga ne izvode da piški i sere i onda je uleteo tata i KAD JE ON POČO SE DERE to se čulo do… do daleko. Dobar glas daleko se čuje, a glas mog tate još dalje. ŠTA MI TU LAJEŠ, DŽUKELO JEDNA MALA, SLAVICE, ŠTA SI OVO RODILA, JEBOTE OVAJ JE GORI OD KORONE, DAJ MI ONU TRAKU, SAŠ TI DA VIDIŠ!
Mama mu nije dala nikavu traku nego mu je rekla, Ajde pusti dete, igra se, a tata je onda odlepio i reko PA KAKO SE TO IGRA CRNA ŽENO SA OČIMA PLAVIM, DAJ MI KAIŠ SA ĆU GA UDAVIM a mama mu je rekla Ajde smiri se, sa će ti počne dnevnik, a on je počo još više d odlepljuje i otišo je do špajza i samo mu je dupe virilo napolje i počo je nešto da čeprka i onda se zadihan ispravio, nasmejo se ko narodni heroj i reko HA, EVO GA! Sa će ti da vidiš šta je izolacija! Slavice, je l znaš ti šta je izolacija?! E, to ti je kad staviš izolir traku da te ne drmne struja, sa ću ovom malom da stavim traku da mi ne laje tu na prozoru ceo će komšiluk da nam se smeje, mali, dođi vamo, i ja sam došo, šta ću, i on je onda reko E sad ima da ćutiš kad ja gledam dnevnik je l vidiš da nam ide nikad bolje a ti mi tu laješ i onda me izoliro, prvo ruke, pa noge, pa nisam mogo da hodam, a onda je uzo traku i stavio mi na usta i onda me odno na fotelju da gledamo dnevnik i onda smo gledali dnevnik i on je samo viko A, je l vidiš šta nam rade, a?! Je l ti vidiš kud ide ovaj svet, je l vidiš, a?! Slavice, donesi mi pivo, je l vidiš, a ja sam samo viko MMMMMMM… To znači da vidiMMMMM al ne mogu mu kažeMMMMMMMM!

Нема коментара:

Постави коментар