субота, 21. март 2020.


KORANTIN 
Tata provaljuje fore, samo njemu smešno, hohoho


Ovo je postalo fustirajuće. Tako kaže moja mama. To je valjda nešto glupo, ne znam. Samo smo u kući i ne radimo ništa. Ja jedem smoki i perem ruke.
Tata mi je naredio da pišem dnevnik da mi on ne bi jebo mater malo i da pišem sve šta mi se dešava po sobi zato što sam besposlen i ne radim ništa mamu mi jebe on i škola mi je u sobi i ne radim ništa samo buljim u kompjuter a on je peške išo u školu i švercovo se u basu pa da vidiš kad im uđe ridžovan pa krene da im traži karte a oni trk iz basa pa pobegnu pa se jure pa ih milicija juri po gradu a on mangup pobegne pa im viče kurac ću da vam dam kartu hohohoho i sve mi tako priča kako je on bio faca a ostali pičke, aj sad idi d učiš, posle gledaj crtani, gledaj šta oćeš, bre, a mama ga pogleda i kaže mu: Stevane, pa dokle ćeš više da psuješ pred detetom, prestani, a on joj onda kaže: Dobro, bre, Slavice, pusti malo da se opustim, vidiš kakvo je vanredno sranje, hohohoho, kapiraš, stanjesranje, a ona mu onda kaže: Opet ti! i on se onda ućuti i samo spusti glavu pošto zna da je kriv.
Meni moja mama radi i kad je zatvoreno sve. Takav joj je poso. Tata radi isto samo manje, sad nema koga da vozi pošto je on taksista i čeka da promeni poso samo da mu se kum javi, kum je u stranci i juri mu vezu pošto tata ima diplomu al nema vezu al ima kum pa će on to. Mama kaže da od toga nema ništa, da ga kum samo zavlači, tako je reko i njoj da će da joj sredi pa joj sredio da radi na kasi a ona učila tolike škole i sad ništa, muči se, a tata kaže, Kako ništa, pa i to je nešto, srediće Baća sve, koji je kurac kum ako ne može da sredi, a mama mu kaže, Ne psuj više, čoveče, zovi Baću da ti sredi za onu firmu, znaš da ti je reko da ćeš da upadneš tamo, traže menadžere s diplomom, ti imaš školu, pametan si, samo da te ugura. Samo da mi ne ugura nešto drugo, hohoho, kum je to, nije dugme, da mi ne ugura dugme il rajfešlus, kapiraš, hohoho, to ti je fora, Slavice, uguraš, kako ne kapiraš?
Moj tata je pametan samo je malo dosadan pošto misli da je duhovit i da sve zna i stalno provaljuje neke fore a fore su mu glupe samo se on smeje kad ih kaže i samo viče ohohohoho koja fora, a, e l kapiraš, a mama i ja kapiramo samo nam ništa to nije smešno pošto je glupo al gde to da mu kažeš otkud znaš kako će da se naljuti i šta će da nam kaže. Jednom mu je mama rekla da mu je glupa fora, ne znam više koja, neka glupa, a on je reko: Glup ti tata, hahaha, razumeš?!
Sad mi je dao tablet i reko mi da pišem svašta pošto ne idem u školu jebala me takva škola i da ne izlazim napolje nego da pišem priče i da izmislim svog nekog junaka pa da on bude glavni, tako je i on kad je bio mali izmislio bio jednog junaka i pisao je o njemu i dali su mu bili nagradu u školi pošto je to bio najbolji sastav o bombardovanju, znaš ti kakav sam ja đak bio, sve petice, bre, i taj njegov junak je pobedio sve i srušio avion i sad i ja treba da izmislim tako nekog junaka da pobedi sve i sruši dobro ne avion al da napravi nešto o čemu će da se priča, aj sad idi piši, pa će da vidi tata šta si ti to lepo napisao, a ti, Slavice, daj jedno pivo, nemoj da si takva.

Нема коментара:

Постави коментар