петак, 20. март 2020.


KORANTIN 2

Tata je reko da je popizdeo što ne može napolje i što ne može da vozi pa nije od klinac da ga ne puštaju napolje kako će on da taksira kad ne može da radi i viko je Žeeenooooo! Sveeetlaaanaaaa, pa je l ti vidiš šta nam rade kako ću ja napolje daj mi to pivo mamu ti… da vam ne prepričavam šta joj je reko pošto je psovo i reko je pa kako ću ja sad noćnu smenu kad je sve zatvoreno to su sve Amerikanci doneli znam ja reko mi jedan čovek vozio sam ga prošle godine reko mi je sve šta će da se desi.
Mama mu je rekla A e si to Tarabića nekog vozio a on joj je reko Nemoj da ti ja dam sad Čarapića preko nosa ohohohoho nego slušaj šta ti kažem a ti, mali, šta ti slušaš aj u sobu da ti ne bi jebo mater idi da učiš ja bre u tvoje vreme nisam imo sobu nego sam u školu išo pa na tablu pa puna škola đaka niotkuda vrata I NE ZATVARAJ VRATA oću te vidim kako učiš jebo te taj kompjuter sad su vam to dali da u to buljite a mi smo bre torbe nosili i ovako ovolke knjige a vidi vi sve slabići ne moš konju rep da iščupate konji jedni je l se tako uči a mama mu je rekla Stevane, pusti dete sa će da mu počne čas a on je reko serem ti se ja u takav čas i daj mi gde je onaj toalet papir što sam kupio odoh da serem od muke šta sam ja ovde robijaš samo sedim i ne radim ništa a mama mu je onda rekla Pa ti idi da radiš šta sediš tu mož da radiš večeras do osam a on je onda počo da se kliberi OHOHOHOHOOOO ŠTA SI REKLA KOJI BROJ NABIJEM TI MOJ OHOHOHOHO i onda je otišo u ve ce.
Mama mi je zatvorila vrata i rekla mi da sad slobodno učim ona ide da radi danas će da bude gužva pošto su svi pošli da kupuju sve što ima i ko ludaci navalili i jedni se juče pobili to sam čuo kad je juče pričala tati a tata je reko Budale koj će im k. tolki papir a ti ako nemaš masku dok si na kasi a ti obavij toalet papir oko usta da ti ne dišu u facu ti kreteni ionako samo sereš ohohoho i samo se tako smejo na svoje fazone a oni su mu mnogo glupi nego ne smem da mu kažem možda će da me udari ko ono jednom što me udario al slučajno kad sam ja krenuo u ve ce a on naglo otvorio vrata i onda me udario vratima i ja sam pao i on je onda reko Joooj, sine, pa ja te ubi! Nisi, tata, nego si me udario sa vratima po glavi i sad me glava boli jako i on je onda reko Izvini nisam hteo ti si moj sin gde bih ja tebe udario taman posla Ženo, donesi onaj hanzaplast i led viš kolka mu je čvoruga ko druga glava da mu raste ohohoho ala sam te lupio ko za opkladu aj nije ti ništa ti si tatin junak sutra ne moraš u školu i ja sam bio srećan što me tata udario i što nisam išo u školu al sad nisam srećan sad mi se ide ne mogu više d izdržim tatine glupe fore najlepše bi bilo da ide da sedne u onu svoju dačiju i da vozi ljude i da ih davi a ne mene i mamu da davi i da viče ka će više taj fudbal to su sve Amerikanci zamesili pošto oni ne vole fudbal znam ja valjda odakle vetar duva tu se velike pare obrću.

Нема коментара:

Постави коментар